Wednesday, December 8, 2010

Hi!

Salam semua! 
Setelah sekian lama mencari masa yang paling sesuai untuk mencipta satu blog yang menghimpunkan semua idea-idea kreatif saya, akhirnya impian menjadi kenyataan.
Kenapa saya panggil 'creat +ve' dalam blog ni? - semuanya disebabkan saya perlu selalu lihat tanda '+ve' untuk menjadi lebih kreatif & memacu diri saya kehadapan. Kadang-kadang, apabila kita penat & hilang idea, kita akan nampak lebih banyak tanda '-ve'. So, jom sama-sama kita lihat '+ve' sign tu hari-hari, esp dari blog ni, ok!

Memandangkan blog ini diwujudkan agak lewat, saya sebenarnya sudah pun mempunyai himpunan idea-idea kreatif dari banyak projek persendirian saya sebelum ini.

Melalui blog ini, saya akan berkongsi himpunan idea-idea kreatif saya disamping tips-tips yang saya tahu dari semasa ke semasa.

^^

No comments:

Post a Comment